Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to trening zalecany dla osób z bólami pleców, szczególnie dla tych, którzy pracują w pozycji siedzącej lub stojącej. W tok lekcji wpleciona jest nauka oddychania i utrzymania prawidłowej postawy. Zajęcia obejmują ćwiczenia równoważne, wzmacniające, rozluźniające i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Trening oparty jest na bazie ćwiczeń pilates.

Podstawowe informacje

Termin: poniedziałek 18:30

Czas trwania: 55 minut

Sala: mała

Limit osób: 11

Typ zajęć: relaks

Julia

trener fitness

Z wykształcenia magister pedagogiki. Pierwsze spotkanie z jogą odbyło się w 2004 roku i od tamtej pory joga stała się jej pasją. Ukończyła kurs dla instruktorów organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Jogi Iyengara, ze stopniem nauczycielskim Introduktory II. Systematycznie uczestniczy w regularnych zajęciach, jak również w warsztatach i konwencjach prowadzonych przez najwybitniejszych nauczycieli jogi krajowych i zagranicznych: Konrada Kocota, Roberta Spicy, Ewy Wardzały, Nataszy Moszkowicz, Marka Migały, Faeqa Biria, Gulnaaz Dashti, Jaki Nett, Jeleny Ulmasbajewoj, Inessy Maszjanowoj. Dzięki temu nieustannie rozwija siebie i swoje umiejętności w nauczaniu innych. Joga dla niej jest nie tylko praktyką ciała, a również prawdziwym systemem dla sukcesywnego doskonalenia siebie. Wprowadza i propaguje zdrowy styl życia. Julia podczas zajęć grupowych, zawsze znajduje czas i poświęca dużo uwagi każdemu adeptowi indywidualnie. Metodę dopasowuje do wieku i możliwości każdego z uczestników.