Joga

Klasyczna joga Iyengara nie tylko przywraca naturalną pracę zegara biologicznego, ale również, wzmacnia i ozdrawia ciało, zwiększa odporność na stres. Pojawia się spokojny umysł bez zbędnej gonitwy myśli, ujawnia się radość życia, następuje redukcja lęków, wzrasta poczucie własnej wartości. Celem jogi jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii. Joga polega na wykonywaniu określonych pozycji zwanych asanami. Ćwiczenia uruchamiają całe ciało, rozszerzając granice naszej świadomości. Będąc skoncentrowanym układamy się w określonej pozycji i trwamy w niej przez jakiś czas. Praktyka jogi przyczynia się do zwiększenia elastyczności ciała, siły i wewnętrznej równowagi, eliminuje stres, wpływa bardzo korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie narządów wewnętrznych.

Podstawowe informacje

Termin: piątek 19:30

Czas trwania: 90 minut

Sala: mała

Limit osób: 9

Typ zajęć: siła i równowaga

Julia

trener fitness

Z wykształcenia magister pedagogiki. Pierwsze spotkanie z jogą odbyło się w 2004 roku i od tamtej pory joga stała się jej pasją. Ukończyła kurs dla instruktorów organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Jogi Iyengara, ze stopniem nauczycielskim Introduktory II. Systematycznie uczestniczy w regularnych zajęciach, jak również w warsztatach i konwencjach prowadzonych przez najwybitniejszych nauczycieli jogi krajowych i zagranicznych: Konrada Kocota, Roberta Spicy, Ewy Wardzały, Nataszy Moszkowicz, Marka Migały, Faeqa Biria, Gulnaaz Dashti, Jaki Nett, Jeleny Ulmasbajewoj, Inessy Maszjanowoj. Dzięki temu nieustannie rozwija siebie i swoje umiejętności w nauczaniu innych. Joga dla niej jest nie tylko praktyką ciała, a również prawdziwym systemem dla sukcesywnego doskonalenia siebie. Wprowadza i propaguje zdrowy styl życia. Julia podczas zajęć grupowych, zawsze znajduje czas i poświęca dużo uwagi każdemu adeptowi indywidualnie. Metodę dopasowuje do wieku i możliwości każdego z uczestników.